Min soffa

Jag har hittat så mycket guldkorn på loppis på senaste tiden, så nu flödar det av blogginlägg! Det här är mitt senaste fynd, köpt för 150 kronor igår!

Det blev fint med en soffa i mitt rum, och den fick ju faktiskt plats, fastän jag har väldigt mycket grejer! Och mer skulle jag vilja ställa fram av det som just nu står i min garderob... Jag behöver ett hus, det är något som står klart för mig.




Spegeln är också nyfyndad! Precis en sån som jag velat ha. Men där stolen står nu, står istället min gammalrosa fåtölj, eftersom jag fick möblera om igår.

Och vet ni vad? Nu snöar det ute! Woho! :D

Kommentarer
Postat av: Jakob

Det är ju som att komma hem till faster Märtha!

2010-10-21 @ 15:08:18
Postat av: Olivia

HAHA! Kommer inte ihåg exakt hur det såg ut, men jag antar att en jämförelse med ett tant-hem är positivt enligt mig. På sätt och vis ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback