Southampton och en älskad bror

Jag hade verkligen en trevlig och mysig vecka i Southampton. Det var kul att se Jakob igen, och att få en inblick i hur han och Majas liv ser ut där borta i England!

Vi åkte buss ner till Southampton centrum och gick runt i galleriorna, drack varm choklad och pratade. Vi åkte tåg till en by i närheten: Winchester. Gick in i katedralen där Jane Austen är begravd, åt lasagne och köpte Karamellkungen-godis. Tittade på film, träffade han och Majas vänner, åt Kalaspuffar och skrattade. Vi drack julmust, doftade på te och bara slappade.

Inte så konstigt att jag fällde ett par tårar på vägen hem va?




Winchester


Southampton


Kommentarer
Postat av: James McEwan

I don't understand much of this blog, but I just wanted to say please come back soon!!! It was really cool having you in Southampton.



Also, yay! I'm in one of the pictures :) x

2010-11-22 @ 14:59:56
Postat av: Jakob

Olivia, det var så sjukt roligt att ha dig här!!!!!!!!! LÄNGTAR EFTER DIG!!!



James: Hey mate! You're good at using google translate, check if it works on this blog! :) You + me = fruit ninja x

2010-11-22 @ 15:51:46
Postat av: Olivia

Hey James! Good to see you here! :) Yeah, check Google translate. Otherwise I would happily start writing in English as in Swedish, if you want to. That would be good for me too, to keep up my English!



Jakob: JAG LÄNGTAR EFTER DIG OCKSÅ! Jag räknar dagarna tills ni kommer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback