Jag älskar allt som är mini





Härmed utser jag en ny kategori för bloggen: "Allt som är mini", eftersom jag älskar allt som är mindre än vad det är i verkligheten. I denna kategori lägger jag upp bilder på alla mini-saker jag äger. De underbara örhängena och det fina halsbandet hittade jag i England!

Hereby, I make a new category of this blog: "Allt som är mini" (which means "everything that's in miniature"), since I love everything that's smaller than it actually is. In this category I'll post pictures of all the miniature things I own. I found the wonderful earrings and the pretty necklace in England!

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är en superduktig fotograf!

Kram

2010-11-22 @ 23:11:52
Postat av: Frida Dahlin

Jättefina bilder och supersöta örhängen!

Förresten.. nu när jag kollade på detta inlägget så var Justin Bieber med på bild i reklamen längst ner. ^^ Din favorit!

2010-11-24 @ 14:00:00
Postat av: Olivia

Tack Frida! Haha jag har också sett det!!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback