Romantik

Jag klädde om min bibel idag. Den behövde det, igen : ), så jag valde en av de flera stumpbitarna jag har kvar av min tapet. Lite spetsband på det blir perfekt! Och hållbart!




Och vet ni. Min syster är den finaste. Jag borde skriva ett helt inlägg om henne, ja det ska jag nog göra! För vet ni, idag var vi på blomsteraffären här i Veddige för att jag skulle köpa en bukett till Marie, åt Vince i Canada, och Johanna skulle köpa blommor till sig själv. Och varje gång jag är på blomsteraffären så inser jag att blommor är såå trevligt, och att jag gillar att handla det till mitt rum! Så när Johanna står och plockar bland snittblommorna påpekar jag att en kombination av ett par söta kvistar och rosa nejlikor var så gulligt! (Hon skulle själv köpa kvistarna) Och när jag säger det, håller hon med och köper tre nejlikor till kvistarna. Inget jag tänker på!

När hon sedan skjutsat hem mig och jag hoppar ur bilen, ger hon mig några kvistar och nejlikorna! SÅ gulligt!! Och se så fint det blev! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback