1919

Mitt liv är inte så händelserikt och spännande just nu, så ursäkta den dåliga uppdateringen. Här kommer lite bilder i alla fall!





De här två korten hittade jag bland hundratals andra på marknaden i Berlin, för 1 euro styck! Det låter väl inte konstigt att de skulle vara billiga, men vet ni, i alla fall det ena kortet är stämplat den 23/3 1919! Kolla själva! Det kallar jag antikt.



Koppen hittade jag också på marknaden. Jag älskar ju koppar vet ni.

Och imorgon är det BAL för min del! Och på måndag tar jag studenten! Vilken helg va!
Lite ledtrådar till min outfit kommer här:



Jag är laddad, tror jag. Jag var det igår i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Adam

Tycker det känns mycket lustigt att vissa blir helt till sig av gamla grejer och vissa reagerar först om det är nytt! Finns det något som inte skulle kunna njutas av i gammal modell?? Bilar, telefoner, hus, kläder, böcker, till och med gamla vägskyltar får ju folk att öppna munnen!!!

Postat av: Olivia

Nä du, det finns nog inget som inte skulle kunna njutas av i gammal modell, inte av det du föreslår där i alla fall! Några äckliga grejer kan man nog komma på ändå.. Typ.. Eeeh..

2010-06-25 @ 01:03:04
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback