Min dag och mina fynd

Jag har köpt nya skor idag! De är så fina, och så sköna. Äntligen ett par vinterskor.





För att höja mysfaktorn ännu mer köpte jag en halsduk man kan vända sida på - turkos eller svart, och en underbar, stickad kofta.

Detta hittade jag i Göteborg med min mamma idag. En liten sväng bara, och så hittade jag det jag behövde. Plus att jag tittade in och handlade lite i 50-talsbutiken/retrobutiken alla syskon säger är en "Olivia-butik", nämligen "Magasin 11" på Magasinsgatan 11. Jag köpte en sparbössa, en portmonnä och glasunderlägg.

Imorgon ska jag börja mäta för min balklänning! Det blir roligt!

Kommentarer
Postat av: frida

skorna är otroligt söta!

Postat av: Olivia

Tack! Perfekt för Sveriges snöväder just nu också! :)

2010-01-06 @ 13:09:10
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback