Ett god jul från mig

Ursäkta min dåliga uppdatering. I dagar som dessa jobbar jag som mest. Ni vet, folk köper julklappar. Igår till exempel, så sålde vi två paket i minuten.  I minuten. Det innebär mycket folk, lång kö, och många, många paket. Men det är superskojigt samtidigt!

Imorgon är det äntligen julafton, och julfanatiker som jag är så är jag såklart lyrisk över detta. Jag jobbar idag också, och ikväll åker jag till Samuel och Karin med Jakob och Maja. Jag är så otroligt glad över att de är i Sverige nu. De kom i måndags, och stannar till i början av januari. Underbart!! Fastän jag träffade min bror i november så har jag saknat honom SÅ. Fina, fina bror.

Så nu vill jag lite enkelt önska er alla en underbar, fridfull jul. Slappna av, kära Sverige. Det är jul. Den ska avnjutas på allra bäst sätt. Och framförallt, kom ihåg varför vi firar jul. Annars är den inget värd. Tomten kan inte ge er inre frid och gudomlig kärlek, bara så ni vet.

Vi hörs innan nyår såklart!


Translation:
I am working hard these days, since people buy so many Christmas presents. So, sorry that I've not been able to update this blog.

It's Christmas Eve tomorrow. Finally. (In Sweden Christmas Eve is "the big day", when we celebrate) I really love Christmas, so I've been looking forward to it. Tonight, I am going to my brother Samuel and his wife Karin's house with my brother Jakob and his wife Maja. They are in Sweden now, so wonderful. I've been missing them even though I visited them in november.

So, people. Have a wonderful, peaceful Christmas. And don't forget why we celebrate Christmas in the first place. Without Jesus, Christmas would be useless. Santa Claus can't give you such peace within or heavenly love. Just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback