Paris nästa!

Jahopp. Jag hade för första gången sen jag var i Rom tagit lite bilder med kameran, men så har vi inte sladden till datorn hemma... så, ni får visst inte se dem. Och inte än på ett tag, för imorgon åker jag till Paris, med franska-gruppen den här gången! Det ska bli roligt att se Paris igen, nu några år äldre än sist!

Usch vad tråkigt det är att blogga utan bilder. Förlåt mig!

Psst. Jag gjorde högskoleprovet för första gången idag. Det gick väldigt dåligt, men jag är glad ändå. Jag ska inte plugga än, vad jag vet! :)

KRAM



Another summer day
has come and gone away
In Paris and Rome
but I wanna go home
May be surrounded by
a million people
I still feel all alone
I just wanna go home
I miss you, you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback