Fint



Jag vet att jag har skrivit om honom massor av gånger förut, men han är så fantastisk. Alla har väl någon kändis som man är lite halvgalen i? Michael Bublé visar sig vara min. Och nästa vecka anländer hans splitter nya CD "Crazy Love" i min brevlåda. Tjoho!


And I Know That We Can Be So Amazing
And Baby Your Love Is Gonna Change Me
And Now I Can See Every Possibility

And Somehow I Know That It Will All Turn Out
And You'll Make Me Work So We Can Work To Work It Out
And I Promise You Kid I'll Give So Much More Than I Get
I Just Haven't Met You Yet


Kommentarer
Postat av: Émelie

"Alla har väl någon kändis som man är lite halvgalen i?"



Jarå och för tillfället är min Fredrik Skavlan. Jag skäms en smula, men det är väl smällar man får ta ;)

2009-10-16 @ 19:38:06
Postat av: Olivia

Oj, hm.. Borde jag veta vem det är? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback