Marie är hemma.

Jag har glömt berätta att min käraste vän Marie har kommit hem från Kanada efter sju månader där. Det är underbart att ha henne hemma, om än bara för en månad... för då åker hon tillbaka igen. Hon kom i tisdags, och i onsdags åkte jag hem till henne på eftermiddagen. Det var så mysigt! Hon visade bilder från Kanada och vi bara pratade.

Igår åkte jag hem till henne igen och åt frukost. Jag skulle börja skolan klockan ett så jag infann mig hos henne halv tio där vi åt nybakade scones med grädde och sylt och drack te! Tillsammans tog vi bussen till stan sen. På bussen pratade vi om att vi måste campa innan hon åker igen. Sist jag campade var på gullbrannafestivalen med Erica för ett par år sedan, så det ska vi ha gjort inom en månad är det bestämt.

Helgen ser lite hektiskt ut eftersom jag jobbar både lördag och söndag, och tiden för att plugga ser snål ut! Usch. Bara nästa vecka är över... DÅ ska jag slappna av. Sen är det student-gratulationer för alla som tar studenten och sånt där. Det är ett sommar-tecken.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej söta Olivia!

Jag ville bara ge dig en länk till en gulligt litet pyssel jag hittade när jag surfade runt just nu. Det är ett hårband (av diademtyp ungefär fast med resårband) som var gjort av småååå virkade dukar/underlägg och jag tänkte genast på dig när jag såg det. :-) Där stod det att det kunde vara till "en brud" men det tycker jag alls inte att det behöver vara. Skulle passa utmärkt till en Olivia!!! :-) Adressen är:
weblog/" rel="nofollow">http://sweetpaul.typepad.com/myweblog/ och titar du nu idag (lördag) så är det översta innlägget! KRAM Evelina

2009-05-30 @ 07:39:28
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Evelina

...och usch vad jag stavade dåligt ser jag nu. Blir lätt så när man sitter i soffan och ska skriva... ;-) hrm...

2009-05-30 @ 07:40:52
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Evelina

... och nu såg jag att den inte alls var gjord av resår utan av små dukar sydda på ett band av något slag :-) Ha ha jag är nog lite trött fortfarande, det är bäst du tar dig en titt själv. :-D

2009-05-30 @ 07:44:28
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com
Postat av: Olivia

Hej!!

Nämen vad gullig du är :-) jag skriver från iPhonen nu och där vill sidan tydligen inte komma upp, så jag ska kolla på datorn i efm efter jobbet! Låter superfint!

Tack för tipset!

KRAM

2009-05-30 @ 08:55:34
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback