Trött tisdag

Jag känner mig redan trött, bara två dagar efter helgen..Men idag har jag varit ganska produktiv! När jag kom hem från skolan (tidigt!) så bakade jag Leilas blåbärsmuffins med crumble, Johanna kom med barnen och fikade och så dammsög jag i huset. Ikväll ska jag mysa med film och fruktsallad hos syster!

Och nu har jag äntligen fått lite klarhet i mobil-krånglandet. Jag tappade ju min mobil på tåget för två veckor sen, och har sedan dess inte haft någon eller vetat var den tagit vägen (förmodligen är den stulen). Igår satte jag i ett nytt SIM-kortet i en gammal telefon, så nu har jag en mobil tillgänglig. Och så fick jag reda på idag att iPhonen jag tappade går på försäkringen! Jätteskönt!

En fiffig idé dök upp i mitt huvud precis. Jag ska nog leta upp lite pyssliga grejer och se om jag kan genomföra den... Om jag lyckas, visar jag det senare!

Kommentarer
Postat av: linnea

va bra att du får en ny! tyckte så synd om dig när du tappade den...

Postat av: Olivia

Ja, det känns så skönt! Gulligt av dig :) Jag kommer snart och handlar av dig, har shopping-abstinens nu! ;)

2009-04-01 @ 18:20:13
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback