En helt vanlig skoldag fylld med språklektioner!


Fanny-honey fyller 18 år idag, och det ville jag fira med lite cupcakes på födelsedagen. En riktig present tänkte jag ge henne då hon i framtiden anordnar en fest av något slag, (som jag hoppas hon gör! :D).
På kortet stod det "You are the cupcake of my life" och "Just as cute, just as colorful, just as irresistible".


Skolan är allt bra trevlig ibland! :) Så här kan det se ut!

Bild 1: Denice och Lisa på väg till franskan
Bild 2: Fanny, Hilda och Sara posar
Bild 3,4,5: Hilda och jag "posar" eller kanske hellre viker oss av skratt...


Bild 1: Emmie och Linda är laddade för en italienska-lektion
Bild 2: Isabella ser glad ut på italienskan!
Bild 3: Katrin och Denice är nog glada för att dagen snart är slut...
Bild 4: Lejla och Denice ser allmänt väldigt söta ut!
Bild 5: Émelie eh.. är cool? ;-)
Bild 6: Clara skrattar och är glad som alltid!

Kommentarer
Postat av: frida

Har du upptäckt den blivande kyssen på en av bilderna! ;) Den där Fanny gör en grimas!! Ser riktigt romantiskt ut jue! ^^

2009-03-06 @ 21:33:14
Postat av: Olivia

Haha japp jag ser den ;-)

Postat av: Hilda

Tja, dom poserna blev ju inte så bra;D var det någon av bilderan som egentligen blev riktigt bra?? XD

<3

2009-03-08 @ 14:08:06
Postat av: Olivia

Hahah, dem blev jättefina ju ;) Näe, alltså.. det beror på hur man ser det! Jag tyckte alla blev roliga :D

2009-03-09 @ 20:55:14
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback