Åh nej.

Jag har tappat min iPhone på tåget. Dumma, dumma jag, har jag gjort det. Jag ringde hittegodsavdelningen för tåglinjen jag åkte på, men de får in hittegods från idag först imorgon. Så jag får ringa imorgon igen. Nu är det bara till att be järnet att den är omhändertagen av en ärlig person eller SJ, annars vet jag inte vad som händer. Köpa en ny iPhone + telefonkort och allt? Det har jag inte råd med nu, och det skulle betyda att jag skulle få gå utan telefon i nån månad, minst.

UH... jag vet att det är världsliga ting, och jag försöker att inte tänka på det som en stor grej, för det är inte det viktigaste i livet. Men det är ju alltid jobbigt när grejer försvinner.

Så, försök inte ringa på min mobil, för det tjänar inget till.

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh nej! Jag tappade min kamera. Tyvärr finns det inte många ärliga människor, inte den som hittade min kamera iaf. Hoppas en ängel tar han om din!

2009-03-17 @ 17:27:55
Postat av: Anonym

Nämen usch så trist. hoppas det löser sig.

2009-03-17 @ 19:30:53
Postat av: Anonym

Aaaaaa, så surt!!

Postat av: emmie

neeeej gumman så hemskt!! hoppas den kommer fram!!!!!!!

2009-03-17 @ 20:04:34
Postat av: Émelie

Åh, så surt :(

Men för att väga upp Jonnas kommentar måste jag säga att jag aldrig blivit av med något som jag tappat på tåg eller buss eller nån annanstans. Jag väljer att se det som mänsklig godhet istället för bara tur :)

2009-03-17 @ 20:23:41
Postat av: Olivia

Jonna: Det där lät tråkigt! Jag hoppas och ber att nån är ärlig, eller att självaste SJ har den! :)

Émelie: SKÖNT!!! Jag hoppas på detta också.. att inte bli av med mobilen.. jag orkar bara inte med detta!

Ja, att se det som mänsklig godhet är lite tröst! Tack!

2009-03-17 @ 20:51:25
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback