Doftande ting är goda ting



Idag har jag och min mor varit i stan och handlat förnödenheter till Italien. Och jag som älskar krämer som doftar gott, köpte schampoo och balsam med kokos-doft! Jag hittade också ett kroppssmör med jättesnygg design, så jag chansade på att det doftade gott det också, men jag köpte det mest för framsidans skull! :-) Men det visade sig senare att kropssmöret hade den godaste doft jag känt på länge. Jag testade lite på armen och jag känner det vart jag än går! Mmmm.. utomlands-doft!

Nu har jag packat färdigt så mycket jag kan. Resten får åka ner i väskorna imorgon när jag gjort mig i ordning.
Vi åker halv sex imorgon så jag säger hejdå nu.

Arrivederci!
Vi ses om två veckor, och då får ni se bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback