Alla tankar

Det var FÖR längesen jag var på loppis nu, alldeles för längesen. Det känns i mitt loppis-hjärta. Så därför ska jag och Erica ta en loppisrunda om två veckor. Det ska bli underbart!

Mitt liv just nu:

- Jobbar
- Utnyttjar lediga kvällar
- Tänker på balklänning + frisyr tills nästa år
- Drömmer (både om nätterna och dagarna)
- Dansar till Frank Sinatra
- Längtar efter loppis
- Funderar på om jag ska ha kvar längden på håret eller låta det växa
- Tänker på 50-talsklänningar
- Vill gå på bio
- Sparar pengar
- Saknar/längtar efter England
- Funderar på mitt drömhem
- Vill ha en vespa
- Måste skaffa abonnemang
- Laddar inför att gå på bröllop på lördag
- Tänker på drömcafét jag vill starta
- Är shoppingsugen

Ungefär så. Mycket tankar och mycket drömmar, det är vad som brukar röra sig i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Känns som helt vettiga saker att ha i huvet tycker jag! Fin fina saker alltihop :D

2009-07-21 @ 10:34:48
Postat av: Olivia

Härligt att du tycker det :D! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback