Mildred - född den 1 januari!

Det är nytt år kära vänner, och jag säger bara: hjälp vad fort 2008 har gått! Och jag känner mig jätteglad över att 2009 nu väntar som en öppen blank bok som väntar på att fyllas i med händelser! Gott nytt år vill jag säga er!

Själva stunden då 2008 blev 2009 firade jag tillsammas med 10 vänner från Horred, i Göteborg! Ungdomar från Göteborgskyrkan hade en nyårsfest där med talangjakt, tävlingar, dansgolv och allt. En trevlig fest, verkligen! Och när festen börjat närma sig sitt slut ringde mamma i frågan om när hon skulle hämta mig i Horred när vi kommit dit, och berättar då att Samuel och Karin åkt in till förlossningen! Datumet då barnet var beräknat att komma var just nyårsafton, och de hade åkt in efter tolvslaget, så de fick firat nyår :). Detta betydde att Konrad blev lämnad hos oss att sova över, och så i förmiddags blev jag faster till en liten flicka! Välkommen Mildred! Jag vill så gärna se henne, men det är besöksförbud p.g.a. att det varit/är ett virus på sjukhuset som är ganska farlig tydligen. Men snart så får jag se henne, när de kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Émelie

(Hohahaha! Inside knowledge!) Själva viruset är inte så farligt om jag har fattat det rätt, men det finns de som kan ta skada så de städar frenetiskt hela tiden. Grattis till fasterskapet av Mildredingen!

Fick du mitt mms, förresten? :P

2009-01-02 @ 19:06:58
Postat av: Olivia

Haha, okej!!! Bra att veta! Låter som om det är så farligt ju!

Tackar tackar!

Nope, inget mms hos Olivias mobil :(

Postat av: samuel

(alltid kul att upprepa)

ja det va superkul på nyår!

och det är ju superkul att du blivit faster, lyllos dig, lyllos dig.. grattis

2009-01-04 @ 17:58:03
Postat av: Olivia

Tack tack! Nyår var riktigt skoj!

2009-01-04 @ 23:53:15
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback