Första december

Det är första december, och det är frost. Vilken bra start på julmånaden! Och ikväll ska jag och mamma se första avsnittet av Sunes Jul!  Jag tror att jag har sett den en gång, och det minns jag knappt, så det ska bli mysigt att se den igen, för årets julkalender verkar inte alls vara bra.

Det känns så fint att det äntligen är december, och min jullängtan är större än någonsin. Jag menar, vi pratar om JULEN! Och som en toppenbra början på den, så hade vi världens finaste adventsgudstjänst i vår kyrka i söndags. Det var underbart!

Snart kommer det lite fler bildfyllda inlägg också. Lovar.

Kommentarer
Postat av: alice

jaaah, julen är typ det bästa som finns :D

längtar till u8ngdis julfest, kommer att bli asgrymt!

Postat av: Olivia

Julen ÄR det bästa som finns ;-) kul att du ser fram emot det!! Det gör vi med :-), har fixat lite med grejer till julfesten ikväll. Hoppas det blir bra! :-)

2009-12-06 @ 23:36:04
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback