Ett litet, kort, inlägg

Jag har idag varit i Göteborgskyrkan tillsammans med Miriam och några fler från Horred. Det var trevligt! Trevligt möte, trevliga människor, trevlig biljardmatch och lite annat trevligt. Ja, "trevligt" är ett Horredskt ord!

När vi kom tillbaka till Horred gick jag, Sara och Miriam på björnbärsjakt. Vid en vacker äng hittade vi hundratals! Ni skulle sett Mimmis min... Hon var som ett barn på julafton :-). När de sen följde mig tillbaka till tåget därifrån sjöng vi "I ett hus vid skogens slut". Den kommer jag sjunga mycket i framtiden, det kommer ni märka, ni som t.ex. går i min klass.

Jag har NOLL blogginspiration, så nu blev det ett tråkigt inlägg. Jag sitter och skriver på lite annat, som blir som en saga. Och snart börjar skolan, så det är lika bra att ladda upp skrivandet! Men jag ser ändå fram emot skolan, på nåt vis. Sista året får man ju inte igen!


Förresten... Mimmi har fått mig att börja lyssna på Kirk Franklin. Ååååh, så bra!

 

Kommentarer
Postat av: emmie

kirk franklin är fantastisk, och jag ääälskar det klippet!!!

2009-08-24 @ 16:30:59
Postat av: emmie

jag bara skoja, jag trodde det var ett annat klipp. kolla in "hosana" - där snackar vi om fantastiskt!! :D

2009-08-24 @ 16:39:33
Postat av: Olivia

Ååå, det ska jag göra! :D

Postat av: clarah

det går inte att INTE älska kirk.

franklin i mitt hjärta!!!!!!



vet du att han kommer till globen den 8 november nu i höst...biljetterna kostar lite mer än 400.

sjukt billigt!!!!

2009-08-25 @ 19:11:03
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Olivia

VAAA????? Då måste vi ju dit! Måste sägs det till Mimmi! Tack Clarah!

2009-08-26 @ 15:42:52
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback