Imorgon bär det av till Göteborg

Imorgon ska jag, mamma och pappa till Göteborg. Då vill jag/SKA jag besöka dessa tre butiker:


Beyond Retro, som jag hört så mycket om, och som verkar vara helt fantastisk.




Jumperfabriken, som jag läst om på Linnéas blogg, och som verkar ha mycket söta kläder!


Och så vill jag ju såklart besöka Linnéas fina butik igen. Ilestmonchéri. En söt människa med en otroligt söt butik, med ljuvliga kläder!

Så jag hoppas jag kommer hem med några underbaringar imorgon! ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Beyond Retro i gbg är verkligen helt underbar!!

Postat av: Olivia

Nja, alltså. Jag hade nog lite höga förväntningar... och jag tyckte faktiskt det var rörigt och inte så fräscha grejer. Lite slitet och så! Men jag hittade en sjal! :D

2009-04-07 @ 21:34:35
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback