Elvis, ja vad ska man säga?

Igår köpte jag också en bok tillsammans med mamma. "Elvis - familjen Presleys egen berättelse", jättebilligt!
Och jag vill verkligen slå ett slag för Elvis. Åh, jag har en sådan förkärlek till honom. Jag levde inte då han levde, men ibland önskar jag det så innerligt. Jag har aldrig gått runt med Elvis på tröjan, klätt väggarna med honom eller spelat sönder hans sånger, men jag har sedan jag hörde talas om honom älskat hans sånger och hela hans person. Det måste ha varit något speciellt över honom. Jag har redan börjat läsa boken, full med bilder och Priscillas och Lisa-Maries mfl. egen berättelse. Den är jätteintressant.

Jag har alltid lovordat Elvis. Hans röst, hans tro och hans underbara charm. När det gått dokumentärer på tv så har jag rusat dit, och jag har ofta velat höra mer av honom och om honom.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå snygg!! Och helt fantastisk!

2009-04-08 @ 21:07:54
Postat av: Olivia

OH JA JA JA! Hemskt snygg och hemskt fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback