Åh, fina tisdag

Idag har varit en jättemysig dag. En effektiv, nyttig men också slapp och skön dag!

Jag har:
-Handlat 18 ägg iklädd röda strumpisar, röda Converse, blå jeansshorts och en vit kofta.
-Städat hela huset.
-Ätit middag.
-Hämtat Max på dagis, haft "Hemligt klubb-möte" med honom och tryckt med bokstäver på hans svarta linne.
-Varit hos Miriam = varit på picknick vid sjön, ätit god mat och tittat på A walk to remember.

En fin dag, inte sant?? Jag älskar mitt lov alltså! Imorgon kommer Fanny hit, det ska bli mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: therese

ha ha ha ha!! Jag har läst bloggen flera gånger och undrat varför du köper ägg som har röda strumpor.... och så många!!

Men nu ser jag ju att det var DU som hade röda strumpor på dig. fniss

2009-04-16 @ 11:34:35
Postat av: Olivia

HAHAHAHA!!!!! Ja jag ser det nu, att man lika gärna kan tolka det så! Åh vad roligt :D Coola ägg i så fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback