Regn, usch.

Dagen har varit helt okej. Förutom det otroligt tråkiga vädret förstås. Men även tråkiga saker som regn kan föra med sig bra saker. T.e.x. att man får sluta idrotten tidigare och komma hem en hel timma innan! Skönt!

Men... när jag kom hem fick jag inte upp dörren. I morse när jag skulle låsa den gick det lika trögt. Så, vad gör man? Man ringer sin pappa. Han gav mig idén att öppna den andra dörren, springa till andra sidan och larma av. Jag förberedde mig alltså på att springa... man har 30 sekunder på sig innan larmet går. Jag tog av skorna och lade ner väskan, öppnade dörren, och rusade till andra sidan. Men det lät ingenting, så uppenbarligen larmade jag aldrig imorse. Haha.
Jag är glad att jag kom in i huset i alla fall!

Nu väntar jag på att Fanny ska komma hit. Eftersom vi inte går i samma klass längre ses vi inte alls lika ofta. Jag ser henne då och då i skolan, men inte mer. Så nu ska vi ha mysigt, hon och jag! Jättetrevligt.



Men det är bra att man kan pigga upp sig med en geisha-klänning! Söta små kineser är alltid trevligt!
(Det ser ut som om jag är gravid, det är jag inte...så ni vet. Det är klänningen som gör att det ser ut så!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback