FEBER

Jag hatar att ha feber. Har inte jag varit förkyld och hemma från skolan tillräckligt mycket? Varför måste jag få feber också?

Jag kan inte vara med och redovisa italienskan, jag kan inte vara med på föreningsfotot Samhäll-Humor, jag kan inte vara med på kristna skolgrupps-fotot, jag kan inte plugga engelska med Emmie + att jag missar massa i skolan.
Det är jättejobbigt att vara hemma från skolan när man vet att man missar mycket plugg, men vad ska jag göra? Har man feber så har man.

Det enda jag kan göra är att läsa The Kite Runner som är en engelska-uppgift, och så måste jag kanske titta lite på matten, som jag inte fatttar någonting av...

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen. Febern börjar gå ner nu, vilket jag är glad för.

Kommentarer
Postat av: Elevråds schteekarn

Krya på dig snygging, I bet you look good even though you are sick ;)

50-talet saknades idag! Så ska vi plugg fika på måndag :D

PussPuss

2008-09-26 @ 12:18:02
Postat av: Olivia

Tack elevrådsschteekarn :) Ja, toppen! Vilken tid?

Postat av: Sekreteraren

Saknade dig idag :( men men som sagt har man feber så har man. Krya på dig hjärtat!! <3

2008-09-26 @ 13:50:40
URL: http://zuxis.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad gulliga alla är! Tack sötnos!! (roligt att du kallar dig sekreteraren ;D) På tisdag ses vi!

2008-09-26 @ 14:44:40
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Krya på dig! puss på kind

2008-09-26 @ 15:01:40
Postat av: Elevråds schteekarn

Har inte en aning om vilken tid men det lär du märka förr eller senare ;) Vem vet jag kanske till och med tar mod till mig och ringer dig rent av, vem vet, vem vet ;)

PussPuss, saknar dig!

Btw, trambåts uthyrningen var stängd idag :/ ;)

2008-09-26 @ 15:32:28
Postat av: Olivia

Linnéa: TACK! Med så här många krya-på-dig-hälsningar är jag säkert frisk vilken minut som helst! :)

Elevrådsschteekarn: Ojojoj, skulle du våga?! Det tvivlar jag på ;) haha!

Ajdå.. men det kanske inte hade gått med trampbåt ändå, eftersom jag inte bor på en ö.. :/

Puss, saknar dig med!

2008-09-26 @ 15:35:14
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Elevråds schteekarn

Har man en trampbåt så kan man klara av allt! Jag hade la fått sätta hjul på den eller nått....eller en flygande trampbåt! Lite estetiskt nytänkande du vet ;)

2008-09-26 @ 18:11:20
Postat av: Olivia

Sant!! Oh ja! Estetiskt nytänkande är vi bra på, vi samhällare ;)

2008-09-26 @ 18:50:31
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback