Yihooo! They've arrived!



Idag har de äntligen kommit, mina poesiböcker som jag beställt!
En med Edgar Allan Poe och en med Walt Whitman. Så nu ska det läsas poesi på engelska, och fin dessutom!

Inte nog med att jag kommer läsa dessa på engelska. Jag var hemma från skolan idag p.g.a. att jag åkt på en förkylning igen, och då passade jag på att läsa The Kite Runner. Jag läste 130 sidor! Och därmed läste jag ut den. Riktigt bra bok, över förväntan.
Så, det blir mycket engelska... men det är bra! Jag blir kanske en riktig höjdare på det en dag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sarah, din alvedon i höstförkylningen!

Ohh my good, Poo the man xD Nice man with funny face! Du kommer bli en riktigt kultiverad ung dam fröken Olivia!

PussPuss <33

2008-10-21 @ 21:13:25
Postat av: Olivia

Yeah, Poe the man! Hahahaa, ellerhur kommer jag bli? ;)

Puss

Postat av: Émelie

Pappa ville byta namn till Poe ("Bo Allan Poe") men namnet går inte att byta till :P

Poe var scary och gifte sig med sin 14-åriga kusin när han var runt 30 tror jag (han kunde ju ha fått vem som helst med sina good looks!) och är för övrigt den enda författare som gjort (någorlunda) vuxna Émelie rädd för att gå och lägga sig!

2008-10-22 @ 20:37:06
Postat av: Olivia

HAHAHA, klockren kommentar! Denna ska jag rama in :D

2008-10-22 @ 20:40:04
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah, din fleecefilt i höst mörkret

(var bara tvungen att komma på en till, jag börjar få häng på dem där namnen!)



"Någorlunda mogna Emelie" Baaaa va hr hon fått nått sånt ifrån?! Jag tycker mannen är heeeeeet speciellt med den massiva hakan xD

2008-10-22 @ 21:01:33
Postat av: Olivia

haha fleecefilten var bra!

2008-10-22 @ 22:45:25
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Émelie, ditt plåster i simbassängen

Jag tycker att det är pannan och ögonbrynen som gör honom oemotståndlig x)

2008-10-23 @ 10:11:43
Postat av: Sarah, ditt paraply i regnet

Haha, har ni tänkt på en sak?! Kolla noga på honom och tänk på Sven xD historia-Sven + Poe = Liiiiika!!

2008-10-23 @ 14:24:58
Postat av: Olivia

Émelie: ja jag håller med dig!!!

Sarah: Haha! Det ligger något i det du säger!

2008-10-23 @ 14:37:49
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Majlöv

Åh! Jag läste också ut den boken nyligen! Så bra den var!



Vad kultiverat med poesi-böcker, ojoj, I'm impressed!

2008-10-28 @ 19:11:04
URL: http://majlov.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Ja visst är den bra?

Haha japp, kultiverad verkar jag ha blivit ;-)

2008-10-29 @ 23:04:47
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback