Jag ser fram emot min långa helg.

Vet ni vad? Jag hoppas jag kan få en fribiljett till Salem Al Fakir i Stockholm den 15 november, så jag kan få åka dit och höra honom! :D Jag säger inte hur.. hihi. Men hoppas gör jag! Det är nämligen så att han har en ny skiva på gång!
Jippie Jippie Yey!

Imorgon har jag latinprov, som jag hoppas jag pluggat tillräckligt på.. När jag kommer hem ska jag packa inför resan till Linköping på fredag. Dit ska jag med min bror och hans familj för att vara med på en lovsångskonferensen 'Lovsång 08' till och med lördag. Det ska bli riktigt trevligt!
Imorgon kväll ska jag på tjejkvällen i kyrkan. Där får jag träffa Marie för sista gången på 6 månader, då hon reser till Kanada på söndag. Och så får jag se Erica igen! Hon är hemma från Märsta över helgen. Det ska bli jätteroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback