Stockholm och Kupan

Jag var i normal grad ganska glad när jag kom hem, blev inte alls glad då det började åska, men är nu HUR glad som helst. Jag har nämligen fått svar på mejlet jag skickade om att få en fribiljett till Salem Al Fakir i Stockholm den 15 november. (På hans hemsida fanns en länk, där jag tryckte, och där det stod att om man var under 25 år hade man chans till en fribiljett om man bara skickade ett mejl).
Jag är glad, därför att...så här stod det:

Hej!
Tack för ditt mejl!
Du har tur. Jag har ordnat din personliga biljett till 15/11 och den
finns att hämta hos oss i biljettkassan måndag till fredag mellan
klockan 12:00 och 18:00 och SENAST 30 minuter innan konserten börjar.
Glöm inte din legitimation ;-)

Och precis samma mejl fick Jakob! Så om vi kan få ordnat resan dit så åker vi!!!! Kul va?! :D Jag som typ bara varit i Stockholm en gång, och det var läääängesen!

Detta var jag ju inte förberedd på, så det jag egentligen skulle skriva om var att jag och Johanna var på Kupan idag! (Second Hand). Det var första gången jag var där, och givetvis fyndade jag lite!


Den turkosa och den lila hittade jag! Tillsammans ser dem nästan ut som ett stilleben!


Och så en brosch och en söt klänning att ha i mitt rum!

Kommentarer
Postat av: clara h

heej, jag har utmanat dig. gå till min blogg för att kolla regler och sånt jobbigt. hoho.



kraaam

Postat av: Olivia

Åh, skojigt!!!!

kram

2008-10-23 @ 21:02:04
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback