"Städa, städa, varje fredag, och så varje jul.. det tycker jag är kul!"

Idag har jag städat i min garderob, och då kan man hitta en heeel del roliga ting! Som dessa, väldigt gamla:




Jag skrev två "böcker" i min häst-period som hette "Det stora hoppet" och "Vackra Camaro". Jag tänkte till och med skicka in dem till Pollux-klubbens tidning, men jag tyckte de var för fint tryckta för det, så de blev kvar hemma, och det är jag glad för! Ni anar inte hur roligt det är att läsa efteråt!


Jag kanske ska satsa på att bli låtskrivare?
Jag och min granne Angelica skrev om "Kunderna kommer" till vår egna hästsång. Jag hoppas ni kan läsa vad som står! De andra två är mina egen-skrivna!
(Jag kan inte för hela min värld förstå varför jag döpte den sista sången till "Tomtevisan", då den inte har ett dugg med tomtar att göra!)


Poet? Haha.
(Skrivna -03)


Kreativa Olivia här va! ;)
(Ritad -03)

Kommentarer
Postat av: Émelie

"Detta är väldigt allvarligt! Han har brutit manken!" och "Ni får gärna pyssla om honom, men akta manken!" xD

Nobelpriset 2009: Olivia Johansson?

2008-10-11 @ 20:24:32
Postat av: Olivia

Man tackar och buuugar!!! ;-) fatta vad jag skrattade när jag läste den!! :-D du får kika nästa gång du är här! Haha.

Postat av: Sarah

Jag tror att du kan bli nått riktigt stort! Det är poesi på hög nivå vi snackar! <33

2008-10-12 @ 09:23:26
Postat av: Olivia

Ja jag tror det med! Tack och lov är jag bättre på poesi nu ;-) <3

2008-10-12 @ 10:13:46
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nä jag tycker du skulle ha översatt nått av dina poetiska verk och lämnat in i engelska!! Du hade gjort succe, fast det gör du ju ändå ;) <33

2008-10-12 @ 13:41:54
Postat av: Olivia

Hahaha fy vad bra!!!

2008-10-12 @ 14:41:05
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback