Det är höst.

Idag var det meningen att vi skulle ha personalmöte klockan 18 på jobbet, och därför hade jag bestämt mig för att uträtta alla mina ärenden denna dag, och gå direkt till mötet sen. Såna där ärenden man bara gör ibland, och köper massor av saker som man behöver!
Jag behövde nämligen höstskor, jag kan inte springa runt i mina vårskor i höst.. och eftersom jag är väldigt kräsen med skor så jag letade ett tag, men hittade sen ett par riktigt fina!
Jag köpte också ett par såna där finfina stövlar som jag tänkt köpa läänge, helst ett par röda. Men eftersom det bara fanns gula och svarta att välja mellan, blev det svarta.
(PS. Det blev inget personalmöte i alla fall.. men jag fick uträttat bra ärenden!)



Klänning


Benvärmare
Stövlar
Skor
Klänning

Kommentarer
Postat av: Maja

klänningen tänker jag sno av dig. åh, så snygg den var!

2008-10-08 @ 20:33:26
Postat av: Olivia

Haha! Jaa, den känns lite Maja! Den är underbar. Kunde inte motstå den!

Postat av: kajsa

ÅHHHHHH vilken underbar klänning !!!!!!!!

2008-10-11 @ 16:29:08
URL: http://kajsafranzen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tack Kajsa!!!

2008-10-11 @ 18:28:20
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback