Excel på datorkunskapen

Jag har datorkunskap med långsamma Asta. Émelie kallade henne t.o.m. så hemskt som "Skärselden", haha! Jaja, vi har henne inte så länge till, sen behöver hon aldrig ha med oss att göra mer.

Nu är det alltså INTE många dagar kvar på mitt första skolår på gymnasiet! Idag är det tre veckor till avslutningsdagen den 11 juni. Och dagen innan springer studenterna ut. Som t.ex. min bror, Erica, Marie, Liz, Kalle, Andreas.
Jag ser fram emot Jakobs student. Det var flera, flera år sen Samuel tog studenten, och jag minns att det var så roligt! Vi hade partytält, kusinerna var där och vi lekte minns jag. Och denna gång kommer det bli ännu roligare, eftersom flera av Jakobs vänner är också mina vänner. Så det blir nog en riktigt trevlig student! Jag kommer vara som ett barn igen ;)
Det ska bli väldigt skönt att få sommarlov. Ett långt, härligt sommarlov!

Nu får jag väl fortsätta lyssna på när Asta pratar om absolut referens :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback