Mercoledi

Snart, snart, snart är det sommarlov, och värmen har vi redan fått känna på lite, och varmare blir det! Tjohej!! Älskar det!

Jag solade idag efter skolan, pluggade franska oxå (inför provet på fredag). Sen åkte jag till kyrkan i stan. Jag, Mattias, Jonte, Erica, Linnea och Steff gick till Kvantum (dem köpte pizza), folk spelade massa biljard, vi socialade och det var allmänt trevligt! Jag tycker om allihopa mer och mer!

Imorgon fyller min älskade, underbara Erica år. 19 år. Hon börjar bli stor... nästan för stor nu..vill leka ju! :D
Studiedag är det oxå! Och jag ska på mysig picknick + fota tillsammans med Hanna och Emmie! Mina bakelser <3

Kommentarer
Postat av: jonna

heloooo. låter som en underbar dag :)
Hur får du din design på bloggen? vill ha nåt nytt!
kramis

Postat av: emmie

olivia!!! kan du inte lägga upp lite bilder? ;P

2008-05-10 @ 17:23:22
Postat av: Olivia

Jonna: Förklarar gärna nån gång! :D kram!
Emmie: Ta't lugnt vännen! Jag har mycket annat att göra än att ladda upp bilder ;) Det kommer inom kort! Lovar!

2008-05-10 @ 17:25:41
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback