Tänker på förr.

Ibland blir jag väldigt nostalgisk för saker som hänt. Jag tänker gärna tillbaka på speciella stunden/tillfällen som förflutit då jag känner mig ledsen... eller glad.

Tider/tillfällen jag ibland skulle vilja ha tillbaka:

- SubZero (ungdomsträffar under 3 år cirka)
- Enorm 1 & 2 (Shower med kristet budskap som vi (ungdomar från Pk Veddige) spelade upp på högstadiet)
- Perioden då jag och Emma Ivarsson var bästisar och hon gav sitt liv till Jesus, men hon lämnade dock kyrkan.
- Tiden då jag var runt 12-13 år: Jag var värsta märkesfreak - älskade Lager 157 - gick runt med Paul Frank-tröjor som blev kallade "barn-tröjor" :D - Jag och Erica hade våra "fota-perioder" - Jag lyssnade jämt på Switchfoot


SubZero         Enorm                     Tiden 05

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är så söt :)

Postat av: Olivia

Jonna: Nämen, tack! Du är också söt!!

2008-03-06 @ 17:13:39
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback