Nu bär det av!

Hejdå alla! Nu åker jag till Alingsås och har det jättetrevligt med min favorit-Emmie. Vi kommer ha det så otroligt roligt, det vet jag, för jag tycker så myyycket om henne, med henne har man inte tråkigt!
Så... 16.57 går tåget till Göteborg, därefter 17.45 till Alingsås (tror det var nån gång vid den tiden.. struntsamma).
Och för er som inte vet vad jag ska syssla med i Alingsås, så ska jag på ungdomskonferens (som det så fint heter :D), så kallat 3G. Kolla in på: 3g.pingstkyrkan.com. Där ska vi lyssna på konserter, lovsjunga Gud, gemenskapa med andra människor, lyssna på bra talare, läsa Bibeln... massa skoooj!

Hejdåååå! Ta hand om er! Jag kommer på söndag igen. Tjingeling/Puss/Kram/Handslag/Vink

/Er Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback