Lovvecka

Okej.. jag har planerat lite grejer i veckan, men jag har bestämt med några vänner att vi ska ses. Och det är inte bestämt. så.. hoppas det går in i schemat. Hemskt att det ska vara så egentligen :D. Bara för att träffa vänner! Men.. det blir skönt ändå.

Tisdag:

Onsdag: Jobba

Torsdag: Tandläkaren kl 15
Hemma-bio-kväll med Frida!

Fredag: Ola, Emma, Lisen och Levi kommer hem på fm.

Lördag: Jobba

Söndag: Jobba

Och: jag ska träffa Ollie någon dag, och gärna Linnea Hansson med. Det hade varit trevligt. Kanske se på bio med henne? Plugga måste jag oxå.. usch.

Idag var jag på IKEA och en liten sväng på Kungsmässan med syster, svåger och syskonbarn! Jäättemysigt verkligen. Och så tittade vi på "No reservations" ikväll. (På svenska: "Kärlek på menyn"). En väldigt bra film!! Den hade mycket; sorglig, lycklig, bra... och så vidare :)

96859-704

Vad gör jag imorgon...? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback