Frisyr...?

Jag ska klippa mig, har inte gjort det på 10 veckor, det är jättelängesen! Men alltså, jag vill göra något nytt med min frisyr, men ändå behålla det där 50tals-aktiga.. undrar just om det finns någon fin 50tals-frisyr som jag kan klippa för variation? Har kollat in favoriten Audrey...men antingen hade hon långt hår, eller väldigt kort... som bilden till höger där uppe på bannern. Och så kort har jag nog inte lust med.

Äh, får se! Eller så får jag väl låta det växa lite till och fixa Marilyn-sving ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Melvis

det hade varit skit coolt om du hade klippt det i den korta audrey-frisyren...fast jag kan förstå att du tvekar, det är ju rätt kort :O

Postat av: Olivia

Melvis: Åh, tycker du? :) Jaa, alltså. Jag är inte rädd för kort hår, men sååå kort hår har jag aldrig haft :D

2008-03-28 @ 14:26:55
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Melvis

jag tror att du hade blivit jättefin :D!!!

2008-03-28 @ 14:47:43
URL: http://melvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback