Äntligen stranden!

En ledig dag, och självklart drog jag till stranden direkt efter att jag hade klippt mig. Äntligen sola och bada lite! Så runt halv tre-tiden var jag med ett helt gäng på Kåsa. Vi badade mest hela tiden, underbart var det.
Klockan sex åkte vi därifrån. Vi skiljdes åt och jag, Samuel och Frida gick till Akropolis och åt god pizza. Det var en mysig stund!
SEN då, när jag och Frida skulle åka hem med tåget, visade det sig att de inte kunde starta från att ha stannat i Tofta, p.g.a. strömbrist! Så vi stod där en lång stund innan Frida ringde hennes mamma som kom och hämtade oss. MEN, ungefär 2 minuter efter att vi stigit av tåget i Tofta, åkte det igen. 'Jahopp', sa vi. 'Det var i alla fall en trevlig promenad!' :D

Jättefin dag!! Imorgon blir det jobb igen.
__________________________________________________________________________________________

Okej, använd aldrig Google-översättningen. Gör det inte. Kolla bara här:
-A day off, and, of course, I took to the beach right after that I had clipped me.
-So, around three half-time, I was having a whole bunch of Kåsa.
-We asked most all the time, it was wonderful.

-SEN then, when I and Frida would go home by train, it appeared that they could not start from a standstill in Tofta, because strömbrist!

Kommentarer
Postat av: Émelie

"A whole bunch of Kåsa", hahaha! Det finns en liknande översättningssida, Babel Fish, där man får fram liknande, klassiska översättningar. Isn't it boring when strömbrist stops the trains? ;)

2008-07-29 @ 09:41:12
Postat av: Olivia

Hahaha, den meningen är roligast!! :) Suck.. Dessa översättningar.. Men de kan förgylla en hel dag faktiskt! Yeah, it is very boring when strömbrist stops the trains ;)

Postat av: clarah

åh stranden, det är ju för underbart. just nu sitter jag i en stuga vid havet i Båstad!!! har solat och badat hela dan...det är sköööööönt. har blivitr lite bränd ser jag. ouch.



kram

2008-07-30 @ 14:52:50
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Olivia

Clarah: åh så skönt och mysigt det låter!!! Hoppas allt är bra. Kram

2008-07-30 @ 15:01:51
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback