Vacker sång

Gud är ljus
Inget mörker finns i honom
Gud är ljus
Han är alltigenom god
Om än det mörkt omkring mig är
kan jag va' trygg för du finns här
Och jag vet
Gud är ljus

Den texten kommer från en fantastisk sång som barnkören i kyrkan sjunger. Den barnkören som jag kommer vara del-ledare i nu, ett tag framöver. Emma och Ola ska ju till Sydafrika om några veckor och då blir Marie (som är ledare nu) själv. Så jag och Johanna ska stötta upp henne lite. Spännande att vara ledare! Så nu pluggar jag texter!

Kommentarer
Postat av: Joann Freiman

Det är ju lysande Olivia!
Du passar ju perfekt till det!
Du ÄR en Ledare! :-)

Postat av: Olivia

TACK Joann :D. Vilken uppmuntran!!!! Vad glad jag blev :)

2008-01-29 @ 17:10:50
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback