2008, välkommet!

GOTT, NYTT, VÄLSIGNAT, RIKT ÅR alla bloggläsare!
Jag ser fram emot vad Gud kommer göra detta år. Han vill använda oss. Bara vi är villiga. Är du villig? Det är jag.
Here I come 2008!

Jag såg Wienerkonserten i förmiddags, som jag, mamma, pappa alltid gör. Jag är allt en drömmare, en stooor drömmare. Jag lever i min egna lilla värld och skulle ge vad som helst för att få leva i ett stort härligt slott eller liknande. Vara den där Jane Eyre, inte klädd i full flärd kanske... men vara förälskad och gift med en underbar man, alltjämt underbar. Jag frågade mamma idag hur man får någon sådan kontakt, som en greve, prins. 'Det får man ju aldrig' sade jag lite drömmande (igen). 'Det vet man väl aldrig' var mammas svar. Jag kan ju alltid önska... Men ändå. Om jag ändå alltid lever i min lilla drömvärld så spelar det ju ingen roll om mannen är greve eller ej. Jag drömmer ju säkert att han är det i vilket fall ;). Likt Mr (Edward) Rochester. Lång, ståtlig med mörkt smålockigt hår och med ett leende av guld. Wow. Vilken dröm det skulle vara.

image549

Jag är lycklig alltid nuförtiden. Jag har min drömvärld som jag kryper in i när jag inte vill veta av allt modernt och hippt. Faktiskt. Och Jesus som är min klippa. Alltjämt underbar, klippan jag står på. Fantastiskt. Jag vill tacka för såå mycket som jag fått vara med om detta år. Det är så mycket man glömmer att tacka för. Om det inte vore av frälsningen jag fått skulle jag inte vara den jag är idag.

Och där sätter jag punkt för dagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Lili!
Man blir helt betagen av vad du skriver....
Mvh/Pappetin

2008-01-02 @ 07:21:53
Postat av: Olivia

Pappa: Ååh, tack :D. Vad gulligt av dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback