Måndag, tisdag

Det var längesen jag dansade loss så som i måndags.

Kl sju på kvällen åkte jag tåg till Varberg för att möta Sara, Sarah, Rebecca, Émelie och Fanny vid tågstationen. Det blev ett väldans ståhej! Det var inte svårt att se vart dem var, så som dem hoppade! :) Vi skulle till Saras sommarstuga vid Apelviken.
Vår plan för kvällen var att se vår allas älskade Hugh Grant i filmen "Music and Lyrics", som vi sprungit runt och sjungit nu i några månader :). Det var dags att visa hela filmen tyckte jag! Och kanske några filmer till med honom.

Efter filmen satte vi på hela musikvideon och dansade. Jag och Fanny var så fruktansvärt bra på det ;). Vi spelade den om och om igen... och blev filmade på köpet.
Jag hann vara med en liten stund på "Så det kan låta" innan Jakob kom och hämtade mig. Jag skulle jobba på tisdagen.


------------
Och så hade jag världens mysigaste dag igår, med mina två godisar.
Jag tog tåget direkt efter jobbet till Horred. Hanna hoppade på i Veddige så jag fick sällskap. Vi skulle åka till Lager 157 med hennes mamma Sofie, Maja och Josse.

Jag hade ju inte värsta positiva inställningen till att hitta något, eftersom jag sällan gör det där. Men när vi kom dit blev jag och Hanna som galna, och började rafsa i kläderna. Och det mysigaste av allt var att de hade fått in kläder av märket "Rules by Mary" (huur gulligt som helst!) som jag sett på MQ, men som är lite för dyra just nu. Så minsann, jag kom därifrån med en söt sommarklänning, ett vitt, gulligt linne, och två par trosor. Hanna och Emmie hittade också jättefina grejer, jättekul!

När vi kommit hem till Emmie igen åt vi apelsin och dansade till Christina Aguileras nya album, innan vi bestämde oss för att se Romeo & Julia (som Hanna inte hade sett!!). Jag grät igen. Den är vacker, men som Emmie och Hanna säger: lite konstig är den ju...
Det kändes som om vi satt hela kvällen sedan och pratade kärlek efter filmen. Det bara blev så. Hanna och jag berättade om våra äventyr och Emmie lyssnade som hon alltid gör! :D. Det var så otroligt mysigt. Jag älskar dem verkligen.



96859-611

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback