"På nytt tändes hopp i ängsligt bröst"





Se vad man kan göra med en liten tavla, gammal tapet, några knappar, ett utskrivet foto, gamla segertoner-overhead-papper, lite band, en ram jag tryckt ut från min scrapbooking-bok och ett slaktat halsband! Ta-da! En liten början på ordentlig scrapbooking!

Statyn som står på sekretären fick jag av Samuel och Karin i julklapp. Underbar!

Imorgon ska jag till Kungsmässan och rea-fynda med min syster. Det ska bli mycket trevligt. Och så ska jag till Clara på kvällen för att ha Disney-filmkväll med henne, Rebecka, Émelie och Sarah! Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mycket tjusigt!

2009-01-05 @ 17:40:09
Postat av: Olivia

Tack!!

Postat av: kajsa

va FINT

2009-01-19 @ 19:39:13
Postat av: Olivia

Tack gulledu!

2009-01-19 @ 22:48:28
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback