En väldigt trevlig dag!

Nu mina kära vänner, har jag äntligen jullov! Och det har väl ni andra också, det är väl skönt? Jag bara njuter av varje minut! Och eftersom det var sista skoldagen idag har jag fått fika på alla mina lektioner! Jag säger bara det, språklärare är bäst! :) : På franska-lektionen fick vi apelsinklyftor och pepparkakor att smaska på medan vi såg en fransk film, på italienska-lektionen fick vi smaka en slags italiensk sockerkaka med citron och flädercider till + leka hänga gubbe, och på latin-lektionen fick vi pepparkakor, kokostoppar, clementiner och saft till fika medan vi sjöng julsånger översatta till latin, och spelade Jeopardy med kategorier som handlade om latin!

Och jag är bara glad, glad, glad idag. Nu ska jag njuta så mycket jag bara kan av julen. Jag längtar, fastän jag knappt hunnit känna av att jag har lov. Det som väntar mig nu är jobb från lördag-tisdag, men det ser jag fram emot lite eftersom julklappsinslagning och långa köer är det bästa med jobbet! :).

Att tillägga är att Adam ringde mig för en stund sedan. Jag blir lika förvånad varje gång, eftersom han inte är någon som brukar ringa mig särskilt ofta!

Om vi inte hörs innan:
Ha en fantastisk jul allihop. Snälla, njuuut och bara ta det lugnt! Umgås med familjen och tänk på, varför vi egentligen firar jul. Mannen med stort M föddes ju, det får ni inte glömma! Han är värd allt.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback