Lördag

Ikväll var det kusinträff hemma hos Johanna och Joann. Mycket, mycket, mycket trevligt! Jag träffade Jennifer och Sofie (kusinbarn), vilket var väldigt roligt!! Det var så längesen jag såg dem! Och de andra mindre kusinbarnen förstås. Söta Vera och Tilde! :D
Vi åt massor av god mat, tårta och godis. Jag och Jennifer sprang runt och lekte med barnen, blev grymt varma efter det, och satt och tjötade länge. Nicke och Tobbe (kusiner) är skojfriska som vanligt, och kvällen slutar med skratt i tårar. Precis som allt ska vara.

Imorgon flyttar Jakob.
HEJDÅ min yngsta bror. Hejdå Räkan. Hejdå retstickan.
Hejdå till "godnatt-fraserna" varje kväll. Hejdå till våra retsamma stunder.
Men du kommer ju hem emellanåt. Och vi kommer till dig. Så farligt är det inte.
KRAM på dig.


Han har många fina sidor. Min bror.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tack. Du är den bästa lillasyster man kan ha! Vi ses ju snart!

2008-08-17 @ 07:48:29
Postat av: Olivia

Tack, :) Saknar dig redan ;) Ses snart!

Postat av: Melvis

är du enda barnet hemma nu :O, jag fruktar att jag med kommer att bli det inom en inte allt för avlägsen framtid :'(

2008-08-17 @ 13:57:58
URL: http://melvis.blogg.se/
Postat av: Olivia

Japp, det är jag!! Ja, det blir vi som blir kvar :D

2008-08-17 @ 15:10:46
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Aaa precis när jag började se fram emot att bli ensamt barn hemma så fick jag ju en lillasyster xD

2008-08-18 @ 16:38:44
Postat av: Olivia

Jaha så du såg fram emot det, men planerna förstördes? :D

2008-08-18 @ 17:22:09
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Njaa då gjorde jag det för jag och min syrra kom inte alls överens när vi var yngre! Som hon sa till mig idag "Alltså jag tyckte verkligen inte om dig när du var liten!" xD Men nu tycker jag att hon kan bo hemme för evigt eller i alla fall tillsammans med mig ;)

2008-08-18 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback