Jag är lycklig idag.

Adde, om du läser detta inlägg så kan jag säga dig att jag är, på skala 1-10, 10 i lycklig nu!! För... jag och mamma har shoppat i Varberg idag, och jag har köpt två DVD med min favorit-skådespelerska Audrey Hepburn!! Och en hel del annat..
Och igår var jag i Falkenberg på loppis med Frida och hennes mor. Fridas faster har en loppis, så vi åkte dit och jag fyndade lite! Så, lite blandade bilder kommer här:


Hittad på loppisen i Veddige, 1 :-


Loppisen i Falkenberg. Underbara tyger.



Köpt i Varberg idag med mamma. En ny skolväska behövdes!

Och sist men inte minst, filmerna!


Ikväll såg jag och Erica "The Dark Knight". Mycket, mycket bra! Bättre än förväntad.

Kommentarer
Postat av: Rocky

Hej, va härligt att du är 10 på en skala, eller VAR 10 iallafall! shopping är kul det! :D Kram!

Postat av: Olivia

Ohja, MYCKET skoj! :D Kram!

2008-08-11 @ 11:59:28
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback