Ikea med Freimans

Dagarna bara går utan att jag egentligen tar mig för att hitta på något. Alla dagar ser likadana ut. Jag är uppe sent, sover länge, slappar hela dagen och ser på film på kvällen, eller nåt i den stilen.

Igår slappade jag hela dagen tills klockan blev tre, då åkte jag med Johanna, Joann och barnen till IKEA. En ultrasnabb visit bara. De skulle ha en hylla och inget mer, så det blev inget noggrannt tittande. Det jag i alla fall plockade på mig var två glasburkar som jag tänkte ha till mitt "andra" rum.

Det är så att jag ska göra om i rummet intill mitt, det rummet som är datorrum/lekrum, till mitt rum också. Jag tänkte ha mitt nuvarande rum som sovrum med tema gammalrosa och gammaldags, medan rummet intill blir "sällskapsrum" med tema 50-tal, så långt det går. Eftersom jag har två stilar, både gammaldags och 50-tal, och inte kan krocka med de stilarna i ett rum, blir det så. Det är ju faktiskt jag som sitter vid datorn mest ändå..

Jag ser fram emot detta med glädje. När Jakob flyttat (dvs om endast 4 dagar, buhu) ska vi börja göra om. Jag ska ta bilder före och efter. Ni ska få se när det är klart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback