Huskvarna, vilket place va! I alla fall när min bror bor där.

Jag, mamma och pappa åkte till Huskvarna tidigt idag för att hinna till gudstjänsten/välkomstmötet i Kungsporten, som kyrkan heter i Huskvarna. Vi träffade ju självklart Andreas och Jakob, vilket var jätteroligt. Det kändes faktiskt som om Jakob bara varit på nåt slags läger i en vecka ;).
Gudstjänsten var riktigt bra. Efteråt åkte vi med pojkarna till lägenheten, som jag inte varit i. Jättetrevlig! Mamma och pappa hjälpte dem med lite grejer medan jag pratade med Jakob och Andreas.

Innan vi åkte hem åt jag, mamma och pappa på en god restaurang i Jönköping. Nice!
När vi kom hem åkte jag och mamma och såg Mamma Mia. Hon hade inte sett den, för mig blev det andra gången :) Bra är vad den är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback