Kalas idag!

Ingen mindre än Marie Hirv fyller 19 år idag, så vi var bjudna på trevligt kalas ikväll! Linda och Christer var där med tre veckor gamla Tigerlilja, så fantastiskt söt hon är! Jag träffade även Sara, det var väldigt längesen sist! Och resten ser jag ganska ofta, :) Väldigt roligt var det, vi lekte lite lekar, åt god mat och tårta, vräkte i oss godis och utövade " the awkward hug" (Sota var där. Mycket skratt!)

Imorgon hoppas jag på att få övningsköra igen. Jag tycker det har gått lång tid sen sist, en och en halv vecka liksom! Men pappa sa: "Jaha, vill du redan köra? Det var ju inte mer än en vecka sen sist?". Men jag vill! Har inte lärt mig växla till tvåan än :D

En awkward hug till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback