Ingen Salem.

Tyvärr blev det inget lyssnande på Salem...när vi kom dit hade han redan spelat, och bara en låt. Resten var, som jag inte visste, föredrag för affärsmän (därav varför Jörgen hade fribiljetter till oss) med typ 3 inslag, varav Salem var ett.. men det missade vi. Men men, vi förlorade inga pengar på det, det var ju gratis. Och jag har ju hört honom live på konsert, så jaja! Det får bli i sommar :D OCH, det trevliga var ju att jag träffade Emmie och Ollie.

Hanna, du missade alltså inget! Du gjorde rätt i att stanna hemma och vila!
Erica, inte du heller. Vi ska se honom massor i sommar, för det har du lovat! Jag ser fram emot detta!

Kommentarer
Postat av: frida

Så tråkigt "/

Postat av: Erica

Tur för mig! ;) men tråkigt för er att ni åkte så lågnt för att de honom så va han inte där typ. ^^,

2008-04-02 @ 23:09:46
Postat av: emmie

HAHA

2008-04-03 @ 11:57:20
Postat av: Olivia

Frida: Jaa :/, men så är det! :)
Erica: Ja, det var det! Tuuur.. hihi. Ja, det var tråkigt. Men man finner det trevliga i det oxå!
Emmie: HAHA..

2008-04-06 @ 20:13:00
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback