En helt vanlig onsdag

Jag har ställt mig en fråga några gånger nu det senaste: Varför är jag alltid så sötsugen? Det kommer sluta med att jag rullar runt! Jag och Hanna pluggade franska hos mig idag, och när jag följde henne hem pratade vi om just detta. Jag önskar ju att jag kunde anstränga mig såpass mycket, och vara så intresserad att jag hade tränat som hon gör. Duktig som hon är. Istället köpte jag godis på vägen.

Imorgon är det torsdag, och det innebär bl.a. nationellt prov. Det känns väl inte alltför bra, men jag är inte nervös. Det får bara gå bra helt enkelt :)

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och vara glad.

Kommentarer
Postat av: hanna

fortsätt äta ditt godis och att vara glad. och sluta aldrig prata, min söt vän! :D

2008-04-16 @ 22:03:39
Postat av: Olivia

Du är ju hur underbar som helst. (det låter lite som att jag har dåligt självförtroende i inlägget, men så illa är det inte :D) Puss på dig min sockertopp.

Postat av: Sarah

Godis är gott och så är det med det ;) Ät ditt godis och var glad, som du alltd är ;)

2008-04-17 @ 17:26:24
Postat av: Olivia

Sarah: Gullig du är! Uppmuntrande som vanligt :D

2008-04-17 @ 20:25:56
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback