Va? En outfit-bild?

Jag var så tvungen, då jag hittade värsta fyndet när jag rotade i min garderob igår! Längst upp hittar jag denna äkta 80-talströjan! Sanningen är den att den inte är min. Mina päron köpte den till min storasyrra i Paris när hon var runt tonåren, på 80-talet. Men när hon flyttade hemifrån hamnade den längst upp i min garderob. Jag tyckte den var gräslig för ett par år sen. Jag har aldrig använt det. Förrän nu. Den är ju så cool! Satte på mig ett par leggings, ett stort spänne och ett par örhängen i den härliga gröna färgen. Folk i skolan tittade nog lite snett på tröjan - men hallå, våga vara lite extrem!
(Ursäkta kameran som är med på alla bilder, men jag tog korten på mig själv i morse innan skolan)


96859-37696859-374
96859-375
96859-377

Och. Det är några som sagt att dem tycker jag ska börja sälja mina örhängen som jag brukar virka. Och ikväll började jag nästan fundera seriöst. Skulle det vara kul? Skulle någon vara intresserad av några?

96859-380

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt kul att du ändå vågar att sticka ut! :D Du är fräck Olivia :) Jag kan säga att jag inte hade vågat klä mig "udda" , spec inte i skolan! Men det kanske inte är så konstigt ;) heheh, menmen, du är söt<3

Postat av: Erica

:O de har du inte sagt ill mig att du virkar dina örhängen!? Jag vill ha en svart och en vit... Du får dom i utbyte mog några bilder! ;)

2007-09-15 @ 15:01:30
Postat av: Olivia

Johanna: Så söt och uppmuntrande du är! Vad glad jag blir! Nä, du har ju 20 killar i din klass liksom ;)
Erica: Har jag inte? Men det gör jag i alla fall :). Ett par svarta och ett par vita då? Ska bara köpa garnen först... dem har tagit slut hemma :). Sen får du dem! Jaha, i utbyte? Ja... kanske det!

2007-09-15 @ 16:15:03
Postat av: Erica

Det räcker med en av varje... jag är sånd där cool du vet så jag bara har i ena örat! xD ;)
Hihi

2007-09-15 @ 19:03:44
Postat av: Olivia

Erica: Haha! Vadå cool? ;). Jo, håller med dig. Jag har ett sånt virkat örhänge som jag bara har ett av, ett megastort. Det är kul!

2007-09-15 @ 19:07:51
Postat av: Erica

Precis! xD

2007-09-16 @ 11:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback