Stelare än mina axlar kan inga vara.

För jag har burit runt på min SVINTUNGA skolväska överallt! Den blir bara tyngre och tyngre för var dag som går känns det som. Till slut kommer inte mina byten mellan axlarna att hjälpa, för då har jag redan fått ledvärk och måste äta tabletter.
Nej, jag spädde på sanningen lite... Men det är roligt att överdriva! :D.

Idag har jag för andra måndagen i rad varit på övning inför det väntande Joykids-10års-jubileét (barnkör) på Lördag. Det kommer bli jättehäftigt. Musikerna är sjukt duktiga, verkligen! Ola, Jakob, Andreas och Rikard :). Alla som varit med i Joykids nån gång under åren kom med, för det kommer visas roliga filmer från gamla, gamla uppträdanden! Det finns klipp ända från då jag är 5 år gammal :)

Nu ska jag plugga samhällskunskap, och hoppas på att bördan på axlarna blir liiite mindre i alla fall, fastän böckerna inte blir lättare :)

Kommentarer
Postat av: frida

Jag kan lova att mina är stelare.. Min väska väger oxå TON!!! Ja tror axlarna ska gå av.. om man nuddar mina axlar så skriker ja nästan.. :S
Kraaamar :D

Postat av: Olivia

Ajdå! Du vet du hur jag känner mig då.. Usch, dessa tunga böcker!! kramar

2007-09-07 @ 18:09:12
Postat av: Kajsa

Det är konstigt att inte fler människors ryggar knäcks av hemska skolväskor. Varför kan inte tråkiga skolböcker vara lätta? Men men, jag antar att skolan medför det där lidandet med att bära tegelstenar...:D

2007-09-09 @ 16:58:41
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Olivia

Kajsa: Jag håller fullständigt med dig! Skolverket borde tänka om ;).

2007-09-09 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback