Igen och igen och igen. När ska jag tröttna?

Tredje gången gilt brukar det heta. Det spelar ingen roll hur mycket jag tjatar om Jane Eyre, det är ingen som kommer tycka det är tillräckligt intressant ändå :).
Jag fick Erica att vara med och se på den idag, det var duktigt av henne tycker jag, eftersom hon kanske inte gillar denna typen av filmer kanske... men denna är både spännande, hemsk, mystisk, härlig och romantisk. Allt. Därför är den så speciell.
Vi såg alla 4 avsnitten i rad, som det brukar bli då man ser den... man kan ju inte slita sig. Hopplöst! Och Mr Rochester är verkligen min dröm. Som jag skriver överallt... Charmig och snygg - älskvärd som få!

Men. Nu får Olivia sluta drömma, komma ur sagovärlden och det där som bara finns i filmvärlden och komma back till realityn. För imorgon är det skola som gäller, igen.



Nu har jag lärt mig lägga in videoklipp, så nu måste jag ju bara lägga in en scen från Jane Eyre :). Jag har pluggat repliker, och lärt mig dem.

Kommentarer
Postat av: christina

Filmen är helt fantastisk!!Tack för en mysig kväll!

2007-09-24 @ 08:53:03
Postat av: Olivia

Tack själv, kul med folk som tycker samma som jag :D

2007-09-24 @ 17:22:07
Postat av: Joann Freiman

Super bra man sitter som klistrad! :-)

Postat av: Olivia

Joann: Ellerhur? Den är grym! :D

2007-09-27 @ 21:08:55
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: annie

hur lägger man in klipp så? :P
jag har aldrig riktigt förstått det.. haha :)

2007-09-29 @ 18:58:20
Postat av: Olivia

Annie: Bredvid videoklippet på t.e.x. youtube så finns det en länk, den kopierar du. När du ska göra nytt inlägg trycker du på "HTML" och klistrar in länken... Hoppas du fattar, jag är så dålig på att förklara!

2007-09-29 @ 20:36:45
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: annie

tack så mycket! jag tror att jag fattade, får testa någon gång framöver :)
förresten, kul blogg har du! ;D

2007-09-29 @ 22:14:36
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: Olivia

Annie: Ja, du får testa :) TACK, det var kul att du tittade in!

2007-09-29 @ 23:14:14
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback